ALLEH HOPP

09. Februar 2024

St. Sebastian steht Kopp

Ihr glawen ett kaum,alleh hopp, ett wor soweit, am Altweiwerdaach hatt vor us begonn de Faasendzeit.

De Faasendzeit beginnt bei us mitt na großen Feier, de Bewohner geschmückt mett Hüt on met Schleier.

Mir hann geschunkelt, gesong on gelacht, vor lauter Spaß, da Saal hatt gekracht.

Da "Gasi", wer kennt en nitt, der braat us de Musik mitt.

Et Geli on de Tant Helga sinn komm aus em Tal,on braaden us watt se Lachen en de Saal.

En par Bewohner danzden de Abba Hit,beim Rucki Zucki maachten dann alle mitt.

Frau Schmitz hatt en da Bitt mitt us gebeet, gejen datt Alter - ma kann ett nett ännern, wie man ett aach dreht.

De Kich kam gleich zwoomol en de Bitt, on braachten aach watt zum Lachen mitt.

Asonschden kamen de Reschtmüll-Dancers mitt ihren bunten Kepp -  ma hatt gemoond, es lääft do einiges schepp.

Drum hann mir gefeiert on liißen se renn - ganz no userem Motto: "En bißschen Spaß muss senn".

De Faasendzeit , oh se wor nommo soo scheen - ach dät se doch nie vorüwwer gehn.